V trgovini imamo kar nekaj mehanskega pribora pri katerih pa omenjamo vroče ali galvansko hladno cinkanje. Spoodaj lepim izsposojen tekst okrog tega
Vroče pocinkana prevleka se izvaja s potapljanjem izdelka v talino cinka in je za zunanje konstrukcije v mestnem okolju zelo primerna in dolgoobstojna protikorozijska prevleka. Izdelki, ki jih želimo vroče pocinkati, morajo biti iz jekel s primerno kemijsko sestavo (npr. po zahtevah standarda SIST EN ISO 1461), njihove površine ne smejo
biti preveč hrapave in premazane, votli elementi morajo imeti izdelane posebne odprtine. Cinkove prevleke in cink so slabo obstojni v kondenčni vlagi in slabo zračnih in vlažnih razmerah. Vroče pocinkane površine se pogosto dodatno ščitijo s premazi in drugimi organskimi prevlekami.
Galvansko (hladno) pocinkana prevleka se izvaja po elektrokemičnih postopkih in je primerna za manjše izdelke (vijaki, stavbno okovje), ki se bodo nahajali v manj vlažnih ali suhih prostorih. Priporočene so galvanske prevleke debeline nad 15 mm in s kromiranjem . Prevleka je manj obstojna.
Svetovne raziskave dokazujejo, da je protikorozijska zaščita z vročim cinkanjem v primerjavi z barvanjem veliko bolj ekonomična in trajnejša. Celoten jekleni program avtocest je protikorozijsko zaščiten z vročim cinkanjem. Prav tako se s postopkom vročega cinkanja skoraj vedno zaščitijo zahtevne jeklene konstrukcije dvoran, strešne konstrukcije, cevi, hlevska oprema, cevne, kovane in balkonske ograje…
Vir: http://www.politron-mp.si/revija/revija.htm